De ce PRIVILEGIUL (in opozitie cu ECHITATEA ) este MALEFIC (bis)

Rich_poor

“Daca O CLASA sociala este nevoita, pentru a supravietui, sa isi asigure acceptarea serviciilor sale de catre ceilalti, in timp ce ALTA CLASA nu are nevoie de acest lucru, multumita resurselor pe care DEJA LE ARE LA DISPOZITIE (averile), resurse care insa NU SUNT rezultatul unei REALE SUPERIORITATI SOCIALE, atunci al doilea grup ajunge sa exercite DOMNIA asupra primului grup. Cu alte cuvinte, nu pot exista saraci si bogati DIN NASTERE, in absenta unor aranjamente oneroase.”- Durkenheim

“Intrebarea daca o generatie de oameni are dreptul sa o inrobeasca pe urmatoarea nu pare sa fi pornit nici din tabara saracilor, nici din tabara bogatilor. Cu toate acestea, este o intrebare cu CONSECINTE ATAT DE IMPORTANTE incat merita nu numai un raspuns ci, trebuie sa isi gaseasca locul intre principiile fundamentale ale oricarei guvernari. Drumul gandirii in care suntem scufundati acum, privind principiile fundamentale ale societatii m-a adus in fata acestei intrebari; faptul ca NICI O OBLIGATIE NU POATE FI LASATA MOSTENIRE URMASILOR poate fi demonstrat: Pornesc de la premisa, pe care o consider evidenta, ca “Terra apartine, sub forma de uzufruct, celor vii”; anume ca cei morti nu mai au nici putere, nici drepturi asupra ei. “Portia” ocupata de un individ inceteaza sa mai fie a lui cand acesta inceteaza sa mai fie (in viata); si se reintoarce in propriatatea omenirii, in propriatatea comuna a tuturor. DACA societatea nu si-a conceput LEGI pentru a se REINTREGI prin REALIPIREA bucatilor lipsa, portia decedatului va fi insusita de catre primii OCUPANTI. Acestia, in general vor fi sotul si copiii decedatului. DACA insa societatea si-a produs LEGI DE INSUSIRE A MOSTENIRII, ACESTE LEGI pot sa ATRIBUIE portia, anterior in uzufructul decedatului, sotului si copiilor, sau unuia dintre acestia, sau altui mostenitor, in functie de TESTAMENT. Tot astfel, LEGILE pot atribui aceasta portie unui creditor, la care decedatul a ramas dator. Dar copilul, sau mostenitorul, sau creditorul isi insusesc aceasta portie NU PRINTR-UN DREPT NATURAL CI PRINTR-O LEGE A SOCIETATII PE CARE O CONSTITUIE SI ALE CAREI LEGI TREBUIE SA LE RESPECTE. Astfel, NICI UN OM NU POATE, PRIN NICI UN DREPT NATURAL, sa oblige proprietatile pe care le-a detinut sau persoanele care ii urmeaza in uzufructul acestora, la plata datoriilor contractate de catre el insusi. PENTRU CA, DACA AR FI PUTUT, S-AR FI PUTUT IVI SITUATIA CA IN TIMP CE ERA INCA IN VIATA, SA CHELTUIASCA UZUFRUCTUL PORTIEI DETINUTE PENTRU CATEVA GENERATII VIITOARE! ATUNCI, PAMANTUL AR APARTINE IN REALITATE CELOR MORTI SI NU CELOR VII, CEEA CE AR CONSTITUI EXACT INVERSUL PRINCIPIULUI NOSTRU” – Thommas Jefferson

Anul Zero = sfarsitul societatii bazate pe PRIVILEGIU; inceputul ECHITATII, a libertatii oamenilor si a MERITULUI.

Bogatii sunt din ce in ce mai bogati, saracii sunt din ce in ce mai saraci. PRINCIPALELE POMPE care transfera NEINCETAT valoarea DE LA INTREAGA SOCIETATE CATRE PUTINI CATIVA SUNT:

1. Bancile private.

2. Institutia mostenirii.

Acestea se sprijina pe mai multe picioare, dintre care unele sunt FORMATE DE CATRE SARACI, IMPOTRIVA PROPRIULUI INTERES. Principalele sunt:

A. VISUL DE IMBOGATIRE al celor saraci si multi, nascut din lacomie si ignoranta si intretinut de fudulia caracteristica.

B. Esecul saracilor ignoranti de a intelege ca isi ajuta copiii INFINIT MAI MULT DACA le lasa mostenire O LUME ECHITABILA, in care TOTII COPIII AU ACELEASI SANSE IN VIATA pentru ca PORNESC DE LA ACEEASI LINIE DE START, decat lasandu-le copiilor o locuinta SI STATUTUL DE SCLAV DIN NASTERE in slujba bogatilor, stapani din nastere.

Rezumat:

Esti PENTRU LIBERTATE sau IMPOTRIVA EI? Daca esti PENTRU, trebuie sa trimiti elitele dinastice la lada de gunoi a istoriei. AVEREA SI PUTEREA trebuie sa fie, prin lege, INTERZIS SA FIE TRANSMISE din generatie in generatie in interiorul familiei. Toata averea, dupa moarte, trebuie sa REVINA IN PROPRIETATEA COMUNA A TUTUROR.

Rich_poor2

**************************************************************************

Problema Romaniei nu sunt banii (sau lipsa lor), problema Romaniei sunt TRADATORII.

Respect ISLANDA! Este prima tara care a inceput sa-i aresteze pe bancheri. Se poate la ei, se poate si la noi.

Sistemul bancar este instrumentul central al interesului, controlului si strategiei Vechii Ordini Mondiale. Atata vreme cat detin controlul banilor, puterea lor nu poate fi revendicata. De aceea, controlul lor asupra banilor trebuie sa inceteze. Bancile trebuie sa fie in responsabilitatea poporului. Un guvern democratic ce nu conduce bancile, NU CONDUCE TARA, astfel incat alegerile sunt fara rost. Este simplu ca “Buna ziua” ! Daca bancherii in trecut au investit in razboaie (finantand ambele tabere), si au facut profituri uriase prin intermediul lor, astazi au constituit uriase institutii internationale cu interese pe intreg globul. Nu pot da gres in a fi castigatorii finali ai oricarui razboi pe care oamenii l-ar duce pe acest pamant. Cu exceptia unui razboi indreptat specific asupra lor si a meseriei lor.

Interminabila dezbatere despre economie, politică şi libertate se reduce la o singură întrebare: CINE trebuie să CONTROLEZE BANII: poporul sau un mic grup de privaţi ultrabogati, care nu sunt răspunzători în faţa nimănui dar care controlează poporul? Orice altceva este propagandă.

Renuntand sa se apere singura, Romania a renuntat la libertate.

OPRESIUNEA de o parte poate supravietui numai prin OBEDIENTA IRESPONSABILA de cealalta parte.

SOCIETATEA are dreptul si OBLIGATIA sa stabileasca ce este tolerabil si ce NU. O societate toleranta cu cei intoleranti este, de fapt, INTOLERANTA cu cetatenii onesti.

Nici o putere nu este legitima, niciodata, altfel decat prin ea insasi – “might is right”. Ceea ce aduce insa NOU guvernarea Meritocratica este STABILITATEA puterii. Statul se poarta cu noi, bine sau rau, dupa cum ii sunt conducatorii; dupa cum NI-L FACEM. Un stat bun este azi EXTREM de greu de obtinut, dar ESTE POSIBIL. Elita bogata a aratat, arata si va arata la nesfarsit dispret si agresivitate indreptate impotriva noastra, daca ii vom permite, la nesfarsit, sa ramana la putere. In lumea averilor ESTE IMPOSIBIL sa avem vreo influenta, altfel decat PRIN INTERMEDIUL unui STAT PUTERNIC.

Pentru ca binele sa triumfe, este necesar sa se asocieze educatia cu ratiunea.

Globalizarea inseamna furtul puterii, de catre bogati, de la detinatorul de drept al acesteia, poporul. Acest lucru se realizeaza prin cardasii care includ guverne tradatoare ce transfera puterea din zona politica (unde poporul are acces) in zona economica (unde poporul nu are acces), in beneficiul privatilor, proprietari de banci si de corporatii.

Votul (alegerile) nu are legatura cu democratia, si nu produce democratie. Conducerea lumii este asigurata astazi de catre guverne ascunse, formate din cei mai bogati (si inerent, in societatea noastra) si mai puternici.

“Pacat” este orice actiune care rezulta din dispretul fata de oameni sau fata de educatie. Educatia nu are nici o legatura cu stapanirea abilitatilor necesare la angajare. “Educatia” dupa nevoile patronatului este, in realitate, dresaj. Educatia si dresajul sunt notiuni diferite.

“Istoria lumii nu este altceva decat evolutia constiintei libertatii.”   Hegel

“Cand guvernarea incalca drepturile poporului, insurectia este, pentru popor si pentru fiecare fractiune a lui, cel mai sacru drept si cea mai de neevitat datorie. Declaratia drepturilor omului si cetateanului 1793, punctul 35.” Prin suveranitatea poporului se înţelege dreptul poporului de a decide asupra sorţii sale, de a stabili linia politică a statului şi alcătuirea organelor lui, precum şi de a controla activitatea acestora. Suveranitatea poporului legitimează dreptul acestuia la insurecţie, atunci când s-au epuizat toate mijloacele legale în înfăptuirea democraţiei.

Politica, asa cum o stim, este depasita pentru ca actiunile ei sunt extrem de subiective (bazate pe opinie, parere), relative si pur circumstantiale, fara legatura cu cunoasterea pe care omenirea o are la dispozitie in secolul XXI. Solutia este introducerea Metodei Stiintifice in deciziile privind societatea.

Virtutea nu este genetica, ea se dobandeste prin educatie corespunzatoare. Viitorul omenirii depinde de construirea unei societati meritocratice, superior educata, cooperativa, dedicata dezvoltarii mutuale, in care competitia este doar o forma de manifestare a colaborarii.

Binele si raul sunt subiective si nici o apreciere facuta in functie de aceste criterii nu poate fi sustinuta, pentru ca frecvent binele unuia inseamna raul altuia. Viitoarea guvernare a lumii trebuie sa aprecieze mai presus de bine si de rau.  Exista doar doua posibilitati:

1. Acordarea de sanse maxime in viata unui numar MINIM de oameni. Politica bazata pe parere. Abstentia statului de la reglementarea sferei private chiar si in cazurile in care aceasta produce consecinte publice. 2%-3% dintre oameni Vor fi proprietarii Terrei. Copiii se vor naste scalvi, pe proprietatea altcuiva. Puterea va fi sinonima cu averea. Plutocratia. Globalizarea. Victoria privilegiului.

2. Acordarea de sanse maxime in viata unui numar MAXIM de oameni. Introducerea metodei stiintifice in politica. Reglementarea sferei private in cazul in care produce consecinte publice. Terra va apartine Omenirii. Copiii se vor naste liberi, in casa lor. Meritocratia. Noua Ordine Mondiala. Victoria echitatii.

Educatie, Libertate+, Echitate, Solidaritate, Comunitate+ ! Saraci din toate tarile, uniti-va! Bogatii s-au unit deja.

Sapere aude! Ω altă lume este posibilă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.