Satul de drept

Ceea ce se dezvaluie astazi in Romania demonstreaza ca spargerea in bucati a puterii accesibile poporului (legislativa, executiva, judecatoreasca si apoi in cioburi si mai mici – senatori, judecatori, procurori, etc) nu are legatura si nu duce la eliminarea abuzurilor.

Singurul motiv pentru care se insista pentru separarea puterilor in state este slabirea acestora in fata atacului organizat in mod piramidal al Ferengilor.

Mentinerea intreaga si concentrarea puterii inaccesibile poporului (puterea economica, izvorata din monopolul privat al producerii banilor, din avere si din reteaua de privilegii) finante, proprietati, averi, contracte (corporatii) asigura ca Lumea este condusa de catre Ferengi.

Se spune ca puterea corupe. Nu este adevarat. Numai puterea NEMERITATA corupe si cea mai nemeritata putere este aceea dobandita prin mostenirea averii si relatiilor.

Nu exista libertate fara independenta economica: cata vreme va persista sistemul financiar actual administrat prin banci “Nationale” Centrale care nu dau socoteala cetatenilor tarii respective (asa cum este si BNR), putin se va putea face in directia libertatii adevarate.

Situatia actuala este:

  1. Guvernantii sunt lipsiti de responsabilitate in fata poprului
  2. Legile sunt nedrepte
  3. Guvernarea este nedreapta
  4. Justitia este tardiva, incompetenta, nedreapta.

Sa nu uitam insa ca radacina acestei situatii este in popor: acesta este ignorant, dispretuieste cunoasterea si are un singur vis: imbogatirea.

“Revolutia” Romana

Resursele Romaniei sunt luate cu japca de Occident pentru ca in 1989 ne-au cucerit Rusii * …. sau fiindca in 1989 ne-au cucerit Anglo-Saxonii?

Cred ca azi numai un retardat autist mai poate crede ca in 1989 a fost REVOLUTIE menita sa ne aduca LIBERTATE.

http://www.mpublic.ro/ro/content/c_08-02-2017-16-02-0

Romania: Parchetul General – Comunicat – Stadiu dosarul Revoluţiei

În completarea comunicatului de presă din data de 8 februarie 2017 (http://www.mpublic.ro/ro/content/c_08-02-2017-16-02-0), Biroul de informare şi relaţii publice este abilitat să facă publice următoarele precizări privind stadiul cercetărilor în cauza cunoscută generic sub denumirea “Dosarul Revoluției”:Pentru îndeplinirea dispozițiilor reținute din încheierea de confirmare a redeschiderii urmăririi penale în cauză, precum și a obiectivelor fixate de procurori la momentul extinderii urmăririi penale sub aspectul infracțiunii contra umanității (1 noiembrie 2016), a fost administrat un probatoriu complex, dintre care enumerăm următoarele activități:

  • Audierea sau reaudierea a numeroși martori;
  • Colaborarea cu istorici, scriitori și jurnaliști care au documentat subiectul evenimentelor din decembrie 1989 și folosirea eficientă a datelor și informațiilor relevante apărute în vasta literatură care a avut ca obiect Revoluția din Decembrie 1989;
  • Verificarea și exploatarea arhivelor militare și civile, precum și fișarea, scanarea, analizarea și valorificarea vastei arhive a Senatului României care a stat la baza elaborării Raportului Comisiei Senatoriale privind Revoluția Română din Decembrie 1989 (28.730 file);
  • Obținerea, studierea și valorificarea de materiale audio-video referitoare la Revoluție (Arhiva TVR, Arhiva Sahia Film, Arhiva Radiodifuziunii Române, filmări private);
  • Realizarea unei colaborări permanente și eficiente cu diverse instituții ale statului (Parlamentul României, Consiliul Național de Studiere a Arhivelor Securității, Ministerul Apărării Naționale, Serviciul Român de Informații, Ministerul Afacerilor Interne, Ministerul Afacerilor Externe, Facultățile de drept din București, Iași și Cluj-Napoca, Biblioteca Națională, Arhivele Naționale, etc.).

Ca urmare a administrării probatoriului enumerat anterior, procurorii au avansat substanțial în ceea ce privește cunoașterea și stabilirea unor stări de fapt relevante pentru contextul existent în decembrie 1989, după cum urmează:

  1. S-a stabilit situația internațională deosebit de complexă existentă la finalul anului 1989, cu precădere pentru țările din Europa de Est.
  2. S-a realizat o clarificare cu privire la situația internă a României din perioada premergătoare declanșării evenimentelor de la Timișoara și în timpul desfășurării acestora.
  3. Este cunoscută conjunctura convocării de către fostul președinte Nicolae Ceaușescu a mitingului popular desfășurat la data de 21 decembrie 1989.
  4. A fost identificată, inclusiv prin probe testimoniale, sursa sunetului cu efect de panică (emis la data de 21 decembrie 1989, în timpul discursului lui Nicolae Ceaușescu) care a contribuit, alături de alte elemente, la dezorganizarea mitingului din Piața Palatului și declanșarea protestelor în București.
  5. A fost realizată o succesiune clară a evenimentelor politico-militare existente în după-amiaza și seara zilei de 21 decembrie 1989.
  6. A fost conturată succesiunea evenimentelor deosebit de importante din noaptea de 21/22 decembrie 1989.
  7. Au fost clarificate împrejurările legate de fuga cuplului prezidențial de pe sediul CC al PCR, traseul urmat și comportamentul forțelor militare înainte, în timpul și după pătrunderea revoluționarilor în sediul Comitetului Central.
  8. H) A fost stabilită componența comandamentului politico-militar care a preluat, în timp foarte scurt, după fuga președintelui în exercițiu, puterea totală în România. Referitor la acest aspect a existat o eficientă colaborare cu principalele facultăți de drept din țară (București, Cluj-Napoca și Iași), concluzionându-se, fără echivoc, faptul că în decembrie 1989 nu a existat vid de putereÎn această etapă a anchetei, este posibilă o mai bună stabilire a conduitei membrilor noii puteri politico-militare și acțiunile de legitimare a acesteia pe plan intern și international.
  9. I) S-a realizat edificarea parțială referitoare la declanșarea și executarea diversiunii militare începând cu seara zilei de 22 decembrie 1989. Este cert faptul că diversiunea a existat, s-a manifestat complex pe mai multe planuri, fiind cauza principală a numeroaselor decese, vătămări corporale și distrugeri survenite.
  • Probatoriul administrat a reliefat mecanismele dezinformărilor constante, având consecințe deosebit de grave, lansate prin intermediul TVR, Radiodifuziunii și mijloacelor militare de comunicații, astfel fiind instaurată la nivel național binecunoscuta psihoză teroristă.
  • De asemenea, se conturează modalitatea prin care au fost transmise o serie de ordine militare diversioniste, cu consecințe deosebit de grave.
  • În legătură cu aceeași diversiune au fost obținute date care demonstrează că în anul 1987 forțele armate ale României au importat două tipuri de imitatoare de foc militare, respectiv imitatoare pentru armamentul de infanterie, cu foc la gura țevii și imitatoare privind desantul de parașutare.
  • Totodată, urmare a probatoriului administrat există o mai bună înțelegere a diversiunii radio-electronice.
  • Au fost realizate progrese notabile pentru înțelegerea fenomenului diversionist (unic în istoria României prin complexitate și anvergură) atât sub aspectul mecanismelor concrete de acțiune cât și din perspectiva persoanelor ce au dirijat acest fenomen. Este de așteptat ca viitoarele cercetări să aducă lămuriri privind autorii diversiunii și eventualele complicități în realizarea acesteia.
  1. J) Probele administrate au permis o bună edificare cu privire la solicitarea de ajutor militar străin (sovietic) și consecințele grave ale unei astfel de solicitări pentru structurile militare interne și populația civilă. Această realitate este necesar a fi coroborată cu situația militară alarmantă care a existat de-a lungul întregii frontiere de stat a României în luna decembrie 1989.
  2. K) Totodată, a fost clarificată succesiunea evenimentelor petrecute la UM 01417 Târgoviște, locația unde s-a aflat cuplul Ceaușescu începând cu după-amiaza zilei de 22 decembrie 1989. Probele au evidențiat existența unei constante diversiuni exercitate asupra cadrelor de comandă ale acestei unități militare, precum şi existenţa unor ordine venite de la vârful ierarhiei militare privind eliminarea fizică a cuplului Ceaușescu.

Astfel, până la execuția celor doi, survenită la  data de 25 decembrie 1989, au fost identificate trei tentative de lichidare fizică a acestora.

  1. L) Au fost administrate în mod eficient probe pentru stabilirea împrejurărilor și acțiunilor concrete care au avut drept rezultat distrugerea unor bunuri de patrimoniu situate în perimetrul Pieței Palatului (Biblioteca Centrală Universitară, Palatul Regal). S-au depus diligențe pentru edificarea privind conduita impusă de regulamentele militare pentru forțele de blindate aflate în mediul urban, fiind avute în vedere pentru comparație situații similare petrecute în alte țări, soldate de asemenea cu distrugerea unor bunuri de patrimoniu.
  2. M) Au fost stabilite, prin probe, evenimentele care au avut drept consecință moartea și rănirea unor persoane în diverse localități aflate pe întregul teritoriu al țării.
  3. N) Au fost clarificate circumstanțele și împrejurările privind pregătirea judecării în regim de urgență a fostului președinte și a soției acestuia, judecarea propriu-zisă, motivațiile reale care au stat la baza acestei acțiuni și, mai  apoi, executarea soților Ceaușescu.
  4. O) Nu în ultimul rând, este important de precizat faptul că, după anul 1989, probe importante, de natură să stabilească adevărul privind Revoluția, au fost distruse sau alterate, ceea ce face dificilă stabilirea, cu claritate, a unui raport de cauzalitate între anumite conduite, acțiuni sau inacțiuni și consecințele deosebit de grave ale evenimentelor din decembrie 1989.

În cauză, urmărirea penală va continua cu celeritate și eficiență, urmând a fi administrate toate probele necesare privind edificarea completă asupra împrejurărilor și  cauzelor  care au dus la moartea unui număr foarte mare de persoane, rănirea altora și distrugerea unor bunuri de patrimoniu. De asemenea, în vederea îndeplinirii tuturor cerințelor actualului Cod de procedură penală, urmează a fi reaudiate persoanele vătămate.

Pe măsura derulării cercetărilor, vom face publice rezultatele anchetei.

Romania: Parchetul General – Comunicat – Stadiu dosarul Revoluţiei

*(desi nu e imposibil tinand cont ca Ceausescu il considera pe Gorbaciov – TRADATOR;  rezultatul actiunilor lui Gorbaciov asupra poporului Rus si mortile precipitate ale presedintilor anteriori ne fac sa putem presupune ca Gorbaciov nu a fost in nici un fel pacalit. Perestroika a insemnat impunerea legii Ferengi: izvorul puterii este averea.

 

Ii multumesc ex regelui

Ii multumesc ex regelui pentru ca a abdicat.

Daca ar fi fost ucis, regalistii ar fi putut gasi argumente mai putin absurde (dar tot absurde si anacronice) in favoarea revenirii la monarhie ereditara.

Practic insa regele a semnat si parafat renuntarea Romaniei la monarhia ereditara – un indiscutabil pas inainte al natiunii noastre – un pas inainte la care a avut si el o contributie (voita sau impusa, nu vom sti cu siguranta niciodata).

Romania si Monarhia

De ce i-au omorat Fridamov Spici si Dimocrasi

Liderii care isi ajuta propriile popoare sunt declarati tradatori si ucisi.

Cei care sunt in realitate tradatori sunt aparati, vorbesc la televizor si o duc bine.

Fridamov Spici = Banii Vorbeste

Dimocrasi = Conducerea Lumii de catre bogati, in interesul bogatilor, folosind legile bogatilor, cu complicitatea prostiei fudule a saracilor.

Freedom of Speech = Money Talks

Democracy = Ferengi Rule

 

Reforma in justitie – legile justitiei – situatie de dezastru

In prezent numarul imens de dosare aflate pe rol constituie o Situatie de Dezastru (controlat) in Justitie.

Asa cum prioritizarea cazurilor este esentiala in Medicina Dezastrelor si nu inrautateste ci, dimpotriva, imbunatateste situatia ranitilor – tot asa prioritizarea dosarelor nu lezeaza ci, dimpotriva, imbunatateste infaptuirea justitiei.

Criteriul care trebuie sa prioritizeze judecata este acelasi criteriu care prioritizeaza si tratamentul: gravitatea cazului.

In cazul dezastrelor, este incorect ca un pacient cu o leziune usoara sa fie tratat inaintea unuia cu o leziune care ii pune in pericol viata. In infaptuirea dreptatii este incorect ca un caz minor (adevarat ca important pentru cei implicati) sa fie judecat inaintea unui caz cu implicatii mult mai grave (pentru cei implicati sau pentru multi altii).

In concluzie, atata vreme cat se va mentine situatia de dezastru – ani de zile necesari pana la infaptuirea justitiei – este rational ca intaietate sa aiba cazurile grave (grave prin actiuni, prejudiciu sau consecinte). Astfel, daca este sa ramana cazuri nejudecate -eventual sa ajunga la prescriere –  mai bine ca acestea sa fie furturile de gaini si de fier vechi decat cazurile de omor, tradare, subminarea economiei, ilicit etc, etc.

In practica, orice proces trebuie amanat daca pe rol se iveste o situatie mai grava, pana va deveni acesta cel mai grav de pe lista. Nu este important ca gravitatea sa fie apreciata la leu, justitia va fi servita si daca aproximatia se va face la milion sau suta de mii.

Reforma in medicina

Teza: asigurarea continuitatii actului medical
Antiteza : medicii care fac garzi depasesc numarul legal de ore lucrate lunar

Sinteza:
Se desfiinteaza garzile. Continuitatea este asigurata de ECHIPE, de INSTITUTII si nu de catre indivizi (medici).
Activitatea se va desfasura IN TURE, conform normelor legale. Salariul pentru serviciul in ture va fi suma dintre cel de azi pentru serviciu de zi + cel de azi pentru serviciul in garzi (sau mai mare).
Lipsa de medici va fi combatuta prin centralizare (medicii vor fi “adunati” de la spitalele mici in spitalele mari). Provincia va ramane numai cu “Centre de permanenta” care sa evite transportul cu Ambulanta pentru afectiuni comune, simple.
Cine nu poate il ajutam, cine nu stie il invatam, cine nu vrea il obligam. Nu exista drepturi fara obligatii decat in Statele in curs de demolare.

Dispare notiunea de “servicii de sanatate”. Medicina si comertul trebuie separate altfel medicina devine comert (cum s-a si intamplat de fapt). Spitalele NU vor mai fi bine platite daca au multi pacienti ci daca au PUTINI pacienti. Asigurarea salariilor personalului medical chiar cu sectiile goale va aduce economii la buget – azi toti sunt disperati sa “cheltuiasca” suma contractata cu CAS ca altfel finantarea SCADE.

Medicamentele trebuie sa NU mai ajunga in farmacii; spitalele si dispensarele trebuie sa dea pacientului IN LOC DE RETETA direct medicamentele (azi intreaga medicina de familie nu este altceva decat prescriptor de medicamente in favoarea complexului chimico-militar). Medicamentele agreate de Ministerul Sanatatii vor fi cumparate de acesta  in cantitati care sa satisfaca intreaga tara, la pret corespunzator cantitatii imense.

Separare completa intre sistemul de stat si cel privat, atat la nivelul finantarii cat si la nivelul furnizorilor: personalul medical va opta liber sa lucreze fie la stat, fie la privat, dar nu la amandoua.

Medicina privata nu va fi interzisa dar va fi separata de finantarea de solidaritate. Cine doreste sa mearga la spital privat este liber, dar “cu banii jos” sau cu asigurare SUPLIMENTARA voluntara pentru medicina privata.

Greseala profesionala NU se mai pedepseste cu inchisoare/ plata daune (asa trebuie sa fie la ORICE seviciu, inclusiv la magistrati) ci administrativ, maxim de pedeapsa concedierea.

Legile justitiei; “errare humanum est”

NIMENI nu trebuie sa ajunga ruinat sau in inchisoare pentru GRESELI de serviciu. Nu este corect ca Statul sa se indrepte FINANCIAR impotriva unui magistrat care a gresit si a facut o paguba, sa zicem, de 1 milion Euro; nici un om cinstit nu poate da inapoi banii astia, mai ales daca nu i-a luat el. Nu este corect ca un medic sa faca inchisoare daca din greseala lui a murit cineva.

Bineinteles ca aceste lucruri nu pot ramane nepedepsite dar pedeapsa pentru incompetenta trebuie sa fie CONCEDIEREA, NU INCHISOAREA.